E-mailmarketing is een zeer belangrijk onderdeel van online marketing. Onze specialisten hebben ervaring met onder andere Mailplus, Copernica, Tripolis, Mailchimp en G-mail.
Wat leert u tijdens de workshop E-mailmarketing?
Tijdens de training E-mailmarketing gaat u actief aan de slag met het verbeteren van uw eigen e-mailnieuwsbrieven. U leert de belangrijkste do’s en don’ts aan de hand van prikkelende voorbeelden. Ook ontdekt u u de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe u goed converterende e-mails opbouwt en hoe u effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leert u wanneer u welke vormen van e-mailmarketing moet inzetten, wat het belang is van profielopbouw en hoe u de inschrijvingen stimuleert.
Na afloop van de training E-mailmarketing:
Kent u de verschillen tussen de beschikbare e-mailmarketingpakketten
Kunt u Key Performance Indicatoren (KPI’s) voor e-mail bepalen voor uw eigen organisatie.
Kent u de ideale timing, frequentie en verzendtijd van uw e-mailnieuwsbrieven.
Weet u hoe u de beste onderwerpregels schrijft en de conversie en interactie stimuleert.
Kunt u een e-mailmarketingstrategie bedenken en uitvoeren die uw organisatiedoelstellingen ondersteunt.
Voor wie is deze training bedoeld?
De training E-mailmarketing is bedoeld voor (marketing)professionals die bij de e-mailmarketing van hun organisatie betrokken zijn. U heeft geen technische kennis van e-mailprogramma’s nodig.
DE WORKSHOP KAN OOK OP DOORDEWEEKSE AVONDEN GEVOLGD WORDEN OF OP ZATERDAG.
DevelopID heeft deze cursus om de deelnemers op een toegankelijke manier kennis te laten maken met het e-mailmarketingsoftware. U heeft de keuze op de cursus in de avonduren te volgen (van 19.00 uur tot 22.00 uur met om 20.30 uur een korte pauze).
Daarnaast kunt u ervoor kiezen om op een zaterdag de cursus te volgen (van 10.30 uur tot 16.30 uur).
Mocht u een spoedcursus willen volgen heeft u ook de mogelijkheid om een privé-workshop aan te vragen waarbij u 1-op-1 les krijgt. Bij voorkeur is dit een in-company training.