DevelopID heeft focus op bedrijfsprocessen

Door de focus te leggen op verbetering (klant-)communicatie en deze te laten bijdragen aan de zichtbaarheid van een organisatie, ontstaat er enerzijds een hogere klanttevredenheid en anderzijds een hogere interne betrokkenheid. De impact op de organisatie is vooraf vaak niet te overzien.

Tijdens de COVID-19-pandemie werd voor veel bedrijven pijnlijk duidelijk dat het merendeel van alle processen handmatig werd uitgevoerd. Mensen moesten fysiek bij elkaar zijn om alles door te laten lopen en dat werd (tijdelijk) verboden.

De focus ligt met Copernica verrassend genoeg op interne bedrijfprocessen, veelal in combinatie met Outlook, Sharepoint of WordPress. Waar andere ervoor kiezen om juist de marketingkant te benaderen, maakte Geert de bewuste keuze om maximaal in te zetten op ‘Branded Corporate Communication’, bijvoorbeeld om (nieuw) personeel beter te begeleiden.
 
Interne betrokkenheid begint al voordat de eerste werkdag heeft plaatsgevonden, bijvoorbeeld tijdens het sollicitatieproces.
 
“Ik merkte, toen ik zelf nog in vaste dienst was van een wereldwijde speler, dat alle arbeidsvoorwaarden goed geregeld waren. Desondanks waren in mijn eerste week, mijn laptop nog niet binnen en werkte de simkaart niet van mijn mobiele telefoon. Een uitgebreidde koffieronde met alle nieuwe collega’s als gevolg. Zo wil je eigenlijk niet starten bij je nieuwe werkgever… Allerlei onbekende systemen en processen werden me druppelsgewijs duidelijk, waarbij ik vaak collega’s moest vragen, hoe het moest en vooral welk pakket gebruikt moest worden. De eerste week sprak ik vooral met de (ICT-)Helpdesk…


DevelopID helpt organisaties door bestaande processen te analyseren en vernieuwde processen te implementeren. Als partner van DE marketing automation-tool Copernica tilt DevelopID organisaties naar het volgende niveau. Copernica wordt op basis van API-koppelingen verbonden met de bestaande systemen en neemt de processen (of de communicatie daarbinnen) over. 

Het ziet er daardoor niet alleen veel beter uit (branded & responsive), het resultaat ervan is ook direct inzichtelijk en meetbaar. De vernieuwde processen zijn daardoor schaalbaar en gemakkelijker over te dragen naar een (nieuwe) collega.

Heeft u het idee dat er processen zijn die effectiever kunnen worden ingericht?
Neem gerust contact op, wij helpen u graag in het maken van uw stappen naar volwassenheid in automatisering! We hebben strategische partners waarmee we ook HR-processen beter en leuker maken zoals een 3D-variant voor de momenten dat je niet op kantoor mag/kan zijn:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *